Planinių ambulatorinių paslaugų atnaujinimo ir teikimo planas

1. VšĮ Rokiškio PSC yra ta Lietuvos nacionalinei sveikatos sistemai (toliau – LNSS) priklausanti įstaiga, kuri ne visus paciento duomenis, susijusius su teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis, įskaitant ambulatorinio apsilankymo aprašymo, siuntimo, atsakymo į siuntimą, ir kt., tvarko per Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinę sistemą

2. Įstaiga savo veiklą vykdo Juodupės g. 1A, Rokiškis ir Vytauto g. 35B, Rokiškis.

3. Numatomas vienos valandos laiko tarpas tarp tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijų.

4. Maksimaliai per dieną galima atlikti 16 (šešiolika) tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijų.

5. Juodupės g. 1A, Rokiškis yra 3 (trys), Vytauto g. 35B, Rokiškis – 2 (du) kabinetai, skirti nuotolinėms ir tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijoms.

6. Juodupės 1A, Rokiškis ir Vytauto g. 35B, Rokiškis yra po vieną kabinetą, skirtų invazinėms procedūroms atlikti.

7. Gydytojas psichiatras dirba nuotoliniu būdu darbo vietoje.

8. Gydytojas psichiatras darbo metu gali skirti tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijas:

8.1. dirbant 0,7 ir 0,75 etato – 5 (penkias) konsultacijas;

8.2. dirbant 0,25 etato – 2 (dvi) konsultacijas.

9. Tiesioginio kontakto su pacientu konsultacijos registruojamos gydytojo psichiatro nurodymu.

10. Vyresni nei 60 m. ir (arba) lėtinėmis ligomis sergantys pacientai tiesioginio kontakto konsultacijoms registruojami gydytojo psichiatro darbo pradžiai.

11. Registraciją tiesioginio kontakto pacientų konsultacijoms organizuoti taip, kad prie gydytojo psichiatro kabineto durų lauktų ne daugiau kaip 1 pacientas.

12. Pacientams paslaugos teikiamos griežtai jiems paskirtu vizito laiku. Į įstaigą pacientas (esant būtinybei – ne daugiau kaip vienas lydintis asmuo) įleidžiamas likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirto vizito laiko. Laukdami patekimo į įstaigą pacientai vienas nuo kito privalo laikytis saugaus 2 m atstumo.

13. Pacientas įleidžiamas į įstaigą tik pamatavus jo kūno temperatūrą, įsitikinus, kad nesloguoja, nekosi, nečiaudi, nėra pasunkėjęs kvėpavimas. Pacientas privalo dėvėti apsauginę veido kaukę ir mūvėti apsaugines pirštines.

14. Kabinetų ir kitų įstaigos patalpų, daiktų, įrenginių, paviršių valymas / dezinfekcija atliekama pagal infekcijų kontrolės reikalavimus nurodytus Lietuvos higienos normoje HN 471:2012 „Sveikatos priežiūros įstaigos. Infekcijų kontrolės reikalavimai“.

15. Kiekvienas kabinetas ir juose esantys daiktai, paviršiai, naudotų patalpų durų rankenos valomi po kiekvieno paciento vizito.

16. Visos įstaigos patalpos išvalomos ir dezinfekuojamos kiekvienos darbo dienos pabaigoje.

17. Būtinas paslaugai suteikti minimaliu įstaigos specialistų skaičiumi.

18. Įstaiga užtikrina pirmą ir aukščiau (jeigu yra būtinybė) darbuotojų naudojamų asmeninės apsaugos priemonių aprūpinimą atsižvelgiant į saugumo lygius, nurodytus Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020 m. balandžio 7 d. sprendimu Nr. V-754 „Dėl asmeninės apsaugos priemonių naudojimo asmens sveikatos priežiūros įstaigose pagal saugumo lygius“ priede.

19. Pirmas dvi savaites naudoti ne daugiau kaip 50 proc. maksimalaus per dieną galimo priimti pacientų skaičiaus.

20. Su Planu privalo susipažinti ir savo parašu tai patvirtinti visi įstaigos darbuotojai.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.